Jedanaesta šubha:Tekfirite ljude na osnovu slike!

  • Facebook
Navigacija serijalom<< Deseta šubha: Osporavate li prijestupe svih mudžahida?Dvanaesta šubha Idiša:Traženje međusobnog proklinjanja >>
Share on Facebook0

Autor: Hamud ibn ‘Alijj El-‘Amri

Naredna  (tj.jedanaesta) šubha/nejasnoća koja je povezana sa ovom (tj.desetom), je njihov govor o vladarima i kraljevima, te poređenje vođstva Idiša sa vođama Arapa i njihovim vladarima uz plasiranje klipova i slika vladara kako sjede i rukuju se sa nevjernicima, a zatim govore: “Ovo je tvoj vladar, pa šta ćeš mu reći na ovo, i gdje je tvoje osporavanje (ovog postupka).”

Pa kažem: Dovoljno je to što porediš svog navodnog halifu sa drugim vladarima od kojih niko nije tvrdio za sebe da je emiru-l-mu’minin – vođa pravovjernih 1 ,osim Gadafija koji svakako sliči vašem halifi u mnogim stvarima. Ovo pokazuje da vi tražite i želite dunjaluk a ne vjeru.

Druga stvar: Poklanjam ti (za prednost u raspravi) da je sve što si spomenuo o vladarima iz porodice Sa'ud i drugima tačno, – pa da li to opravdava tebi sve tvoje zločine, tekfir i širenje nereda na zemlji? A ako bih želio da napravim poređenje između vas i vladara, – pa vi ste ispoljili toliko parola vjere, od toga oni nisu ni desetinu ispoljili, ali ste i pored toga dalje od njih kada je u pitanju zaštita muslimanskih života i imetaka.

I pitam se zašto Idiš sa svojom haridžijskom ideologijom ne može sebe odbraniti i odagnati od sebe zločine osim sa iznošenjem tuđih grešaka. Ovo je, – tako mi Allaha -,  šejtanova spletka prema njima. I kako im samo šejtan spletku čini, do te mjere da je slika nekog muslimana sa nekim od nevjernika postala zločin, izdaja i plaćeništvo, a zatim otpadništvo i dozvoljavanje njegove krv i časti.

Zatim pitam njih: “Je li to greška sjediti i pričati sa nevjernikom pa čak i ako smo s njim u ratu.?”

Tako mi Allaha, vi ne poznajete ni sunnet ni historiju!

Allahov Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem  je sjedio s njima (nevjernicima) i u njegov mesdžid su ulazili neki od mušrika, židova, kršćana i munafika/licemjera. Neki su bili i u ratu sa njim, kao Ebu Sufjan, čak su mu neki dolazili prijeteći ratom i smrću, pa kako vi to tumačite?

Pa ako kažete: “Nije izdaja puko sjedenje sa njima, nego je izdaja ono što se odvija na tim sijelima od izdaje mudžahida i uzimanja pomoći od tih (nevjerničkih) strana.

Na to odgovaram: Pošto vi ne dokazujete ničim drugim osim fotografijama, pa kako ste saznali šta se odvija u tim sijelima? I kako ste svako uzimanje pomoći učinili izdajom i plaćeništvom? I kako ste svaki sastanak sa njima učinili izdajom mudžahida?

Iako stvarnost govori da vas nijedna skupina nije napala osim nakon proširenja vaših granica na mjesta koja su oni oslobodili, i širenja vaše zamišljene države na teritoriju koju su drugi osvojili, pa ko je plaćenik: vi ili oni?

Tako mi Allaha, vi navodite djecu da se smiju vašoj pameti time što ste svaku sliku sa nevjernikom učinili dokazom za tekfir, izdaju i ohalaljivanje krvi i časti onoga ko se ne slaže s vama. I ne znam samo gdje je bio ovaj dokaz kada ste tražili one koji će pisati u znak podrške vama iz metropola tih (nevjerničkih) država?! Ne, nego su ovo šejtanove spletke. Tekfirite ljude zbog nečega što se nalazi pri vama ili pri onima koji vas podržavaju.

Oni (sljedbenici Idiša) su mnogo negodovali svakom onome kome su našli sliku sa nevjernikom ili novotarom.

Ovo je, – tako mi Allaha, – stvar koja izaziva ujedno i smijeh i plač.

Površno shvatanje skupine koja za sebe tvrdi da će vratiti hilafet je dostigla ovaj nivo: učinili su slike drugih sa nevjernicima dokazom da ih optuže za izdaju i nevjerstvo, i da to bude od najžešćih optužbi protiv njih, i kako su to samo sve izveli!

Pogledaj potvrdu toga u njihovim izvještajima i emisijama koje su plasirali istočno i zapadno, i kako su samo sjedenje nekoga (iz drugih skupina) sa nekim ministrom učinili optužbom i izdajom, i da je dotični uzeo pomoć da se bori protiv Islamske Države i i i…  do kraja svih tih pretpostavki koje ne podupire nikakav dokaz niti argument.

Zatim su oni (koji sjede sa nevjernicima) sahawati i otpadnici, a zaboravljaju (tj.Idiš) da su oni temelj razjedinjenja u Iraku i Šamu, i da je njihovo pokvareno pravilo “ تتمدد – tetemeddede ”2 koje su učinili svojom parolom, da je baš ono raspirilo vatru na svakom pedlju do kojeg su došli.

Ta vaša parola “ تتمدد – tetemeddede” je bila više štetna po mudžahide i jedinstvo mudžahida od svih susreta sa neprijateljima muslimana, i nisu nevjernici uspjeli da naškode džihadu u onoj mjeri koliko su to učinile vaše parole.

Mi smo vas pitali od vaših prvih dana kuda se širi? A vi ste tvrdili da se širi na područja koja su pod kontrolom Nusajrija, ali vaša stvarnost je to porekla i iznijela je na vidjelo ono što ste u sebi skrivali, i pokazalo se da se vi širite na račun drugih skupina i oslobođenih teritorija, a ne na račun Nusajrija.

Zatim ste postavili vaše drugo pokvareno pravilo: “Nemoj se boriti protiv Nusajrija a za leđima ti otpadnik”, – a mi dobro znamo ko je po vama otpadnik! Pa da li možemo reći da su vas ti susreti i sjedenje sa neprijateljima sirijskog džihada naveli na to grešničko širenje i na te barikade kojima ste presjekli veze između oslobođenih teritorija?

Mi ne negiramo da su neki od vas odigrali važnu ulogu u nekim područjima, ali se vi veoma brzo vraćate vašoj čudnoj metodi u ophođenju sa ljudima i drugim borbenim skupinama, po pricipu da ste vi država a drugi su skupine i odredi. Upravo je ovo jedan od najvećih uzroka krize između vas i drugih i zbog ovoga ste zapali u nevolje i katastrofe.

Ovu stvar vam je negirao svak razuman od mudžahida, učenjaka i onih koji su radili na pomirenju, a možda se sjećate govora šejha Ulvana o toj stvari i kako vam je to osporio.

Uzimanje pomoći za ovu blagoslovljenu revoluciju je dozvoljena stvar, sve dok šteta te pomoći nije veća od njene koristi.

Allahov Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem  je pozajmio oružje od glavešina kufra iz Kurejša na dan bitke na Hunejnu, da se pomogne oružjem Safvana ibn Umejje,  – a on je bio tada na kufru, – u borbi protiv plemena Sekif i Hevazin, i pored toga što je to bio napadački džihad a ne odbrambeni, a potreba kod ovog drugog je veća i pritvrđenija. Takođe je posudio od židova krvarine, iako su oni najžešći u neprijateljstvu i vrebanju prema vjernicima, i sve ga to nije spriječilo da uzme pomoć.

Ne zastupaju sve nevjerničke zemlje istu politiku. A što se tiče ove političke borbe na svjetskom nivou, – pa šta sprečava muslimana da iskoristi ono što može od nje da bi ostvario svoje ciljeve, kao što su to uradili Afganistanci kada su ih napali Rusi, pa su uzeli pomoć od vlada koje vi danas tekfirite i nazivate izdajnikom svakog ko sjedi s njma i uzme pomoć od njih.

I vidio sam, – tako mi Allaha, – da vi ne prigovarate drugim džihadskim skupinama zbog neke stvari, osim da se potpuno ista stvar već nije dogodila u afganistanskom džihadu, Talibanima i onima poslije njih. Međutim, vaš je problem ograničenost razmišljanja i razumijevanja (vjere i propisa).  Pa kako nakon svega ovoga želite vođstvo ummeta i upravljanje hilafetom, a niste sposobni da ispravno vodite jednu džihadsku skupinu koju ste nazvali državom i koju ste uvukli u haridžijsku politiku od koje je pobjegao cijeli ummet sa svim svojim različitostima, osim pojedinih od zelene omladine koje su zavela vaša lijepa izlaganja i vojne parade koje su uglavnom završile u borbi protiv mudžahida.

Pa prođi se, – brate, – ovih želatinskih/prozirnih dokaza i njihovog govora: “Taj je uslikan sa tim i tim, i uzeo je pomoć od tog i tog”, nego gledaj u stvarnost i ono što se odigrava na polju džihada.

I dok se većina skupina bori protiv Nusajrija vaša se država bavi sortiranjem mudžahida u razne vrste otpadništva i sahawata, a onda preferira borbu protiv otpadnika nad borbom protiv pravih nevjernika.

ve la hawle we la kuwwete illa billah – nema snage niti moći osim od Allaha.

 

 

Navigacija serijalom<< Deseta šubha: Osporavate li prijestupe svih mudžahida?Dvanaesta šubha Idiša:Traženje međusobnog proklinjanja >>
Share on Facebook0