Akida

Drugo i treće svojstvo haridžija: Mladih godina,blesavih ideja

Ovo je . dio od 25 u serijalu Šubhe simpatizera IDIŠ-a (ISIL-a)

Autor: Hamud ibn Alijj El-‘Amri

Drugo i treće njihovo svojstvo je ono što je spomenuo Allahov poslanik   sallallahu 'alejhi ve sellem u svojim riječima: „Mladih godina, blesavih snova (ideja).“.
Ne sumnja niko da većina idišovaca ima pri sebi jedno od ova dva svojstva, ili oba; štaviše činjenica je da se oni ističu ovim svojstvom i skoro da ne možeš naći među njima stariju osobu, nekog ko posjeduje znanje, ili nekog ko ima prethodne zasluge, jer su ih napustili i stariji i mudri i iskusni, čak i neki koji su se slagali s njima u nekim njihovim idejama i tezama, a zatim nisu mogli da izdrže s njima zbog žestokog pretjerivanja i zato što glavnu riječ u planovima i krnjavim odlukama među njima vodi omladina.

I nije nikakva tajna da među IDIŠ-ovim pravnicima ne možeš naći osobu starije dobi, osobu temeljitog znanja ili osobu dubokog shvatanja, a kamoli među onima koji nisu pravnici, ta, većina sljedbenika i simpatizera su “mladi mladići”.

A što se tiče blesavosti u idejama, to je toliko poznata stvar da nema potrebe da se napominje. Dovoljno je, brate, da pogledaš u njihove odgovore kao i odgovore njihovih simpatizera i simpatizerki učenjacima, a da ne govorimo o onima koji nisu učeni. Kada im oponira neki učenjak, ili neko ko se dugo bavi znanjem i islamskim pozivom, ili čak neko ko je dugo u džihadu, – pogledaj samo kako im odgovaraju i kako ohalale kod njih sve što je sveto, kao da govore o židovu ili o licemjeru čije je licemjerstvo Allah subhanehu we te'ala obznanio objavom. I imaš pouku u njihovim raspravama sa istaknutim učenjacima koji se ne stavljaju ni na jednu stranu, i kako su neke proglasili nevjernicima, fasicima i novotarima, i kako su  potcijenili i njih i njihovo znanje, i optužili ih da sarađuju sa obavještajnim službama, te im pripisali još neke optužbe koje ne potiču osim od onih koji su blesavih ideja.

Zar nije rekao njihov veliki simpatizer i  pomagač njihovih sljedbenika Nasir es-Seqil o šejhu Berraku: „Treba tražiti da se pokaje zbog njegovog govora o egipatskom ustavu.“ Pa koja ludost ima nakon ove ludosti?!

A što se tiče njihovog govora o šejhu Tarifiju, čije zasluge u znanju, da'wi, ukazivanju na hajr i pomaganju džihada  znaju i bliski i daleki, – pogledaj kakvu on ima vrijednost kod idišovaca.

Takođe, vidi njihov govor o ličnostima koje su prije veličali i smatrali svetim i koji imaju prethodnih zasluga više od svih idišovaca zajedno, govor  o ličnostima koje su kod njih samih bile uvažene, kao govor  o Zawahiriju, Džewlaniju, Ebu Mariji el-Qahtaniju, Maqdisiju, Qunejbiju, Muhejsiniju i drugima od kojih se oni sami ne ističu ni u jednoj stvari, ni u džihadu niti u drugome!

I ja ovdje ne govorim o njihovom razilaženju sa drugima, nego o načinu njihovog razilaženja sa drugima koji imaju ugled i zasluge, i kako se na to zaista odnosi konstatacija da je to razilaženje onih koji imaju blesave ideje.

A što se tiče njihovog razilaženja sa većinom muslimana, od onih koji traže znanje  do običnih masa, i razilaženja sa većinom mudžahida, pa to je, – tako mi Allaha,- zaprepaštavajuća stvar. Oni dozvoljavaju potvoru onih koji se ne slažu s njima,  psovanje, optuživanje za izdaju, optuživanje za nevjerstvo pa čak i ubijanje istih, a onaj ko želi dokaze za sve to, takav živi izvan mrežne pokrivenosti (signala). Zapravo, samo jedna posjeta njihovim sijelima, ili internet stranicama, ili saopštenjima, ili video klipovima i snimljenim zločinima to jasno pokazuje. Sami su sebi nametnuli prekid odnosa sa cijelim ummetom, kako sa običnim muslimanima, tako i sa istaknutim, što ih je dovelo do ovog stanja na kojem su bile i prve haridžije, a to je da njihovi mladići drže stvari u rukama.

I od mu'džiza Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem jeste to što ih je opisao sa ova dva svojstva zajedno, jer društvo u kojem su većina mladići neminovno je da će mu opšta karakteristika biti blesavost u idejama i zamislima, pa ne uvažavaju onoga ko je u pravu, niti priznaju onome ko ih je pretekao u zaslugama, i ovaj vjerovjesnički opis se  obistinio u njima jasno kao sunce, pa ima li iko pravo da tvrdi da se svojstva haridžija ne podudaraju sa njima? Ne, nego su ona, tako mi Allaha, onakva kao što  je spomenuo Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem, liče kao perka perki. Ovo je njihovo drugo svojstvo.

I za više pojašnjenja o ovom razlučujućem svojstvu, pogledaj samo pojedinačne slučajeve potvore istaknutih ličnosti ummeta u znanju, da'wi i ideologiji i optužbi za kufr, fisk, izdaju i maloumnost u njihovim različitim obraćanjima. Čak ponavljanje riječi riddet i murtedd i njenih izvedenica u njihovim govorima i proglasima prevazilazi svaku drugu riječ. I ovo je prirodan rezultat njihovih blesavih ideja.

Ovo je ono što je vezano za ovaj opis, a to su dva nerazdvojna svojstva u hadisu i u stvarnosti. Tako mi Allaha vidio sam kod njih toliko bestidnosti prema onima s kim se raspravljaju, što nisam vidio ni kod koga osim kod rafidija.

Ovo su tri svojstva koje je spomenuo Allahov poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem i pojasnili smo da su se obistinila u njima jasnije od sunca u sred bijela dana.