Ovo je . dio od 14 u serijalu Početak isticanja Poslanikovog odlikovanja

41.
Posljednja odlika Allahovog Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem ogleda se u ovoj činjenici: Kao što ga je Allah odlikovao među ljudima, odnosno među Svojim vjerovjesnicima i poslanicima 'alejhimusselam tako ga je odlikovao nad onima koje je izabrao za poslanike od stanovnika nebesa i meleka, jer važi da su najbolji među ljudima (tj. poslanici) bolji od meleka zbog riječi Uzvišenog:

إِنَّ ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ وَعَمِلُوا۟ ٱلصَّٰلِحَٰتِ أُو۟لَٰٓئِكَ هُمْ خَيْرُ ٱلْبَرِيَّةِ ٧

7 A oni koji vjeruju i čine dobra djela – oni su, zbilja, najbolja stvorenja,

El-Bejjine, 7


U ajetu je riječ البرية el-berijjeh1 Zapravo, meleki su od el-berijjeh البرية , jer sama riječ el-berijjeh je uzeta od ”برأ الله الخلق ” tj. Allah je formirao stvorenja iz ničega i učinio ih da postoje, dočim ne podilaze meleki pod riječi Uzvišenog u prijevodu: „Oni koji vjeruju i rade dobra djela…“ iako oni sami vjeruju i rade djela pokornosti, međutim, ovaj izraz u ajetu se po uobičajenoj upotrebi tiče onih koji vjeruju od ljudi s dokazom da se kod pomena vjerovanja i pokornosti upravo to automatski razumije u poimanju kod ljudi. Ako bi se ovome prigovorilo na način da se kaže: riječ el-berijjeh je uzeta od el-bera البرا što znači zemlja (a ljudi su od zemlje), tj. da je u ajetu rečeno : oni koji vjeruju i rade dobra djela oni su najbolji ljudi – onda je odgovor na ovo dvojak.
Prvo: da su učenjaci arapskog jezika riječ el-berijjeh svrstali u skupinu riječi gdje su Arapi ostavili glas hemze;
Drugo, i ovo je očitije: da je Nafi'a rahimehullah učio ovaj ajet sa hemze, a oba su kiraeta/učenja Allahov govor.
Ako se po prvom učenju ističu i vrednuju oni koji vjeruju nad ostalim ljudima, onda se po drugom učenju isti ističu i vrednuju nad ostalim stvorenjima. S obzirom da je utvrđeno kako su najbolji među ljudima bolji od meleka onda se zaključuje da su vjerovjesnici najbolji među onima koji vjeruju i rade dobra djela s dokazom riječi Uzvišenog: ”و كلا فضلنا على العالمين” – „…i sve smo ih (poslanike) odlikovali nad svjetovima“ (6:86). Upravo ovaj ajet ukazuje da su oni najbolji među ljudima i bolji od samih meleka, jer su meleki od svjetova العالمين, svejedno da li je ova riječ izvedena od el-‘alem العلم ili od el-‘alametu العلامة .
S obzirom da su vjerovjesnici bolji od meleka a Allahov Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem najbolji vjerovjesnik, otuda on predvodi i prvake od meleka. Dakle, Allahov Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem je bolji od najboljih meleka po dvije osnove, i iznad njih je za dva stepena. Neće znati vrijednost ova dva stepena i čast ovih vrednujućih osnova osim ko dadne prednost pečatu svih vjerovjesnika sallallahu 'alejhi ve sellem i prvaku svih poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem nad svim ostalim svjetovima.
Ovo je svjetlica i išaret. Svako razuman i pronicljiv se zadovolji sa sadržajem sličnim ovom, čak samo sa dijelom ovoga.

I mi tražimo od Allaha Uzvišenog, molimo s Njegovom blagodati i plemenitošću da nas obdari uspjehom u slijeđenju Njegovog Poslanika u svim njegovim sunetima i načinima upute, u nj.cjelokupnom ahlaku, i vanjštinskom i unutarnjem, i da nas učini od njegove stranke i pomogača – zaista je On kadar i naspram udovoljenja molbe prikladan, a nema stanja niti moći osim od Allaha Uzvišenog Veličanstvenog.
O Allahu, blagoslovi našeg prvaka Muhammeda i njegovu porodicu i njegove ashabe, i pozdravi selamom potpunim, brojnim, stalnim i vječnim.
Ovo je kraj Početka isticanja odlikovanja Poslanika 2, i neka je hvala Allahu Jedinom