Prenosi se od Ebu Ubejda radijellahu 'anhu, oslobođenog roba Ibnu Ezhera, a zvao se Sa’d ibn ‘Ubejd, da je rekao:

„Prisustvovao sam Bajramu uz Omera ibnu-l-Hattaba radijellahu 'anhu pa on reče: „Allahov Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem zabranio je post dva dana: dan vašeg fitra (prekidanja posta), a drugi dan je u onaj u kome jedete (meso) vaših kurbana (tj.kurbanski bajram). “ 3

 

Iz hadisa se zaključuje:

  • Da je haram postiti dan ramazanskog i dan kurbanskog bajrama;
  • Da post u tim danima nije ispravan, svejedno da li to bilo napaštanje (propuštenog posta), ili dobrovoljni post, ili post na koji se zavjetovalo;
  • Mudrost zabrane da se poste ovi dani se nazire u tekstu hadisa, a to je da je dan ramazanskog bajrama dan s čijim dolaskom se završio ramazan, pa da se tada ne smije postiti kako bi se izdvojila i odredila granica obaveznog posta kroz jelo i piće na dan bajrama. Iz istog razloga je zabranjeno postiti dan prije nastupa ramazana;
  • Što se tiče kurbanskog bajrama, – ne smije se postiti jer je to dan obreda klanja (kurbana) u kojem je naređeno jelo i piće. Čovjek se povinuje ovoj naredbi Gospodara time što će konzumirati od lijepih jela i pića kojim je opskrbljen;
  • Da je pohvalno da hatib na bajramu spomene ono što se od propisa veže za to vrijeme, odnosno da nastoji iskoristiti tu prigodu.