Nije uvjet za ispravnost odabrane skupine da ne sadrži devijantne članove ummeta, štaviše ona nastoji da ih pridobije i uzima ih za predmet da'wetskog djelovanja, ona ih drži za ruke, sabura na njima i poziva ih na najljepši način ne bi li pošli najispravnijim putem, kao što kaže poslanik, sallallahu ‘alejhi ve sellem: “Onaj ko se miješa sa ljudima i trpi njihovo uznemiravanje je bolji od onoga ko se ne miješa s njima i ne trpi njihovo uznemiravanje.” Ovaj hadis pojašnjava da će odabranu skupinu zadesiti neprijatnost od strane ljudi, a sve to zbog ustrajnosti te skupine na njenim temeljima, principima, ubjeđenjima, poimanjima i ispravnom el-wela'u wel-bera'u (privrženosti i odricanju), kao i zbog postojanja neistomišljenika, neposlušnika i onih koji ih ostavljaju na cjedilu na putu ka izbavljanju njenog ummeta i uzimanja i vođenja putem spasa, koji vodi do pobjede, odmjerenosti, upute i razboritosti.
Odabrana skupina u ummetu je kao doktor koji uspostavlja dijagnozu bolesti, propisuje lijek i upozorava na opasnosti baveći se i simptomima i bolešću, a neće postaviti bolesnika na mjesto doktora, niti čovjeka sakate vjere za predvodnika na pročelju, nego će pod njenim okom, upravom i uputama svi raditi za Allahov din, jer je ona mjerilo istine i pravog puta.
To je zadaća te skupine, međutim ukoliko počne da čini ustupke koji utiču na njene temelje, principe, ubjeđenja, poimanja i ispravan el-wela’ wel-bera’, neka zna da više nije odabrana skupina, već je ponovo postala predmet djelovanja ISTINSKE odabrane skupine nad sobom, kako bi je vratila na pravi put i spriječila od nanošenja štete vjeri.
Kaže Uzvišeni: “A tebe smo poslali samo kao milost svim svjetovima.”
I, kako bi se spriječila nadmetanja, svojatanja i tvrdnje, svi moramo znati da odabrana skupina u svojim temeljima, principima, ubjeđenjima, ideologiji i el-wela'u wel-bera'u ne prihvata za polazište niti sud ništa mimo onoga na čemu je bio Poslanik sallallahu ‘alejhi ve sellem i njegovi ashabi radijellahu ‘anhum i njihovi sljedbenici u dobru.
Knjiga i sunnet koji vode, put koji pojašnjava, ukazuje i podučava i sablja koja pobjeđuje i zastrašuje.
Izvor: telegram kanal šejha Sadika
Comments