Ovo je . dio od 82 u serijalu Osobine džahilijeta

Uznemiravanja poslanika 'alejhimusselam od strane mušrika nisu prestajala kod optužbi da su ludi, sihirbazi, vračari, niti kod ismijavanja, nego su dosezala do optuživanja da su pjesnici. Koliko je to prisutno bilo dovoljno govori činjenica da cijela Kur'anska sura nosi naziv Eš-Šu'ara – Pjesnici, naziv kojim su nevjernici karakterisali svoje poslanike 'alejhimusselam. O ovom iskazu poricatelja govore i drugi ajeti. Kaže Uzvišeni:

بَلْ قَالُوٓا۟ أَضْغَٰثُ أَحْلَٰمٍۭ بَلِ ٱفْتَرَىٰهُ بَلْ هُوَ شَاعِرٌ فَلْيَأْتِنَا بِـَٔايَةٍ كَمَآ أُرْسِلَ ٱلْأَوَّلُونَ ٥

5 Oni, čak, govore: "To su samo smušeni snovi; on ga izmišlja; on je pjesnik; neka nam donese kakvo čudo kao i prijašnji poslanici!"

El-Enbija', 5


أَمْ يَقُولُونَ شَاعِرٌ نَّتَرَبَّصُ بِهِۦ رَيْبَ ٱلْمَنُونِ ٣٠

30 Zar oni da govore: "On je pjesnik, sačekaćemo da vidimo šta će mu suđeno biti."

Et-Tur, 30

Rekao je šejhu-l-islam Ibn Tejmijje rahimehullah: „Nevjernici su bili najrevnosniji ljudi u osporavanju govora Allahovog Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem, bijahu veliki trudbenici na svaki mogući način u tome. Nekada bi otišli do Ehli kitabija pitajući ih o stvarima gajba kako bi isto priupitali Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem, kao što su ga pitali o slučaju Jusufa 'alejhisselam, stanovnicima pećine, Zu-l-karnejnu 'alejhisselam; nekada bi se okupljali od sijela do sijela smišljajući šta će reći u vezi Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem, pa bi navodili primjere za njega i poredili ga sa nekim ljudima kojima nije sličio, a samo zbog njihove puke nedoumice iako je razlika bila jasna. Ponekad bi govorili za Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem da je lud, nekada da je sihirbaz, nekada da je vračar, nekada da je pjesnik, i slično tome…“ 1

Zakonodavac je zabranio u jasnoj Knjizi ismijavanje sa poslanicima, i uputio prijetnju za isto:

وَلَئِن سَأَلْتَهُمْ لَيَقُولُنَّ إِنَّمَا كُنَّا نَخُوضُ وَنَلْعَبُ قُلْ أَبِٱللَّهِ وَءَايَٰتِهِۦ وَرَسُولِهِۦ كُنتُمْ تَسْتَهْزِءُونَ ٦٥ لَا تَعْتَذِرُوا۟ قَدْ كَفَرْتُم بَعْدَ إِيمَٰنِكُمْ إِن نَّعْفُ عَن طَآئِفَةٍ مِّنكُمْ نُعَذِّبْ طَآئِفَةًۢ بِأَنَّهُمْ كَانُوا۟ مُجْرِمِينَ ٦٦

65 A ako ih zapitaš, oni će sigurno reći: "Mi smo samo razgovarali i zabavljali se." Reci: "Zar se niste Allahu i riječima Njegovim i Poslaniku Njegovu rugali? 66 Ne ispričavajte se! Jasno je da ste nevjernici, a tvrdili ste da ste vjernici." Ako nekima od vas i oprostimo, druge ćemo kazniti zato što su krivci.

Et-Tewbe, 65 - 66

Shodno ovome, ono što se u modernom dobu dešava u pogledu ismijavanja poslanika općenito, a Vjerovjesnika Muhammeda sallallahu 'alejhi ve sellem posebno, i izmišljanja laži na njih i nastojanja da se umanji njihov položaj, te olahkog držanja za njihovu ulogu (u čovječanstvu), i to različitim putevima i sredstvima – sve ovo se pojavilo kod Ehli kitabija od kršćana, Židova i njihovih sljedbenika. Poput toga je davanje prednosti govoru svećenika i monaha nad govorom poslanika, čak kontriranje govoru poslanika, ili pripisivanje njima mahana i nedostataka, te optužbe na razvrat. Oni se nisu zaustavili pri ovom govoru kazujući to svojim jezicima, nego su to u uvrstili u redove svojih svetih knjiga, kako ih oni smatraju….Ono što vidimo i čujemo danas od Ehli kitabija i orijentalista, i drugih koji hode njihovim putevima, u vezi ezijećanja Allahovog Poslanika sallallahu 'alejhi ve sellem i iskrivljavanja njegove slike, poput njihove tvrdnje da je njegov život bio život strasti i slasti – a što dokazuju njegovim višeženstvom – i da je on poslan samo radi popravljanja stanja i pojašnjenja propisa ibadeta, te da nema znanja o političkom vođstvu, da je postao ratnik jer je i prije naginjao ka ubijanju i prolijevanju krvi, te mnoge druge optužbe koje se ne mogu pobrojati… 2

Rekao je šejh Ibn Baz rahimehullah: „Ne sumnja nijedan musliman da je ismijavanje sa prvakom prvih i zadnjih (od ljudi), poslanikom Gospodara svijetova, vođe ljudi sa tragovima abdesta na sebi – da je to drskost koja žalosti svakog muslimana, prolijeva srce svakog vjernika, ali i obavezuje prokletstvo, sramotu i vječnost u Vatri, te Srdžbu Silnog i Uzvišenog, te izlazak iz kruga islama i vjerovanja u domen širka, licemjerstva i nevjerovanja za onoga ko to kaže…“ 3

51.Osobine paganstva: Brijanje samo potiljka >>