Propis mešetarenja u islamskom pravu
Iz knjige „Temamu-l-minneh“ šejha ‘Adil ibn Jusufa El-‘Azzazija:
„Ono što se cilja pod mešetarom jeste onaj koji posreduje između prodavaoca i kupca za tačno određenu naknadu. Ovo je dozvoljeno i dopušteno. 1
Rekao je Allahov Poslanik sallallahu 'alejhi ve sellem: „Muslimani su na onome na čemu se dogovore“ 2 3
Rekao je imam Buharija rahimehullah: „Ibn Sirin i ‘Ataa i Ibrahim i El-Hasan rahimehumullah nisu smatrali da ima bilo kakve smetnje u naknadi koju uzima mešetar.“ 4
Rekao je Ibn ‘Abbas radijellahu 'anhuma: „Nema smetnje da neko kaže: Prodaj ovu odjeću, pa što bude preko tog i tog (iznosa), to pripada tebi.“ 5
Od ovoga je takođe da neko dadne određeni imetak onome ko mu dovodi mušterije koje kupuju od njega. Ovo se naziva naknada, i to je dozvoljeno uz uslov da u tome ne postoji neka varka ili obmana prema ovim mušterijama, i da ne bude ova naknada pripojena (kao cijena) na robu6, već da je prodavaoc daje (mešetaru) od svoje zarade. 7