Četvrta šubha: Zašto ne osporavate druge mimo Islamske države?

  • Facebook
Ovo je 5 dio od ukupno 26 u serijalu Šubhe simpatizera IDIŠ-a (ISIL-a)
Navigacija serijalom<< Treća šubha: Idiš želi primjenu šerijata i uspostavu hilafeta?Peta šubha:Nemoj da ti na Sudnjem danu parničar bude mudžahid ili šehid >>
Share on Facebook13

Autor: Hamud ibn Alijj El-‘Amri

Četvrta šubha je njihov govor svakom onome ko osporava njihovo nasilje i prekoračenje (šerijatskih) granica: zašto ne osporavate vladarima (njihovo prekoračenje šerijata)?

Takođe kažu: vi šutite (naspram vladara), i ugađate im, i tražite za tagute (opravdanja), a oni vode rat protiv islama i nj. misionara i zatvaraju reformatore (muslimanskih društava), – pa kako da prihvatimo vašu kritiku prema Islamskoj državi, njezinom vođi i zapovjednicima?!

U odgovoru na ovu zamršenost  kažemo: slagali ste, a onda potvrdili istinitom tu vašu laž!

Naime, ne znamo za ‘alima ili da'iju od onih koje vrijeđate (nazivom) Es-Sururijjeh 1 osim da su oni savjetnici i ljudi na položaju kao i običnog naroda, podnijeli su na tom putu mnogo (ezijećenja) od zatvora, pritisaka i teškoća, i proveli u zatvorima puno više nego ste vi proveli!  Međutim, vi želite posebnu vrstu osporavanja (tuđih nedjela)!

Oni (‘alimi i da'ije) su na putu (menhedžu) selefa u svom osporavanju zla, naređivanju (dobrih djela) i zabranjivanju (loših postupaka), ne odobravaju vaš pravac u proglašavanju drugih nevjernicima, ili nazivanju griješnicima i činjenju nereda, – pa je li vaš pravac postao mjera  i primjer koji treba da slijedi cijeli ummet?

Kamo sreće, – o brate, – da slijediš metode osporavanja nepravednicima (onoga što rade) tokom historije.

Zapravo, naći ćeš dva metoda:

  • Selefijski metod čijim su putem išli ashabi radijellahu anhum  i drugi koji su ih slijedili od prvaka ummeta;
  • i novotarski metod haridžija.

Naime, nije od uslova da neko bude od iskrenih učenjaka to da osporava svako zlo, jer to je stvar koju ne može niko podnijeti osim vlasnici utopijskih profila na twitteru! 2

Musliman negira (od zla) ono što je u stanju. Nisam našao nikog u historiji muslimana da  je bio u stanju osporavati svako zlo u njegovom vremenu, nego je relevantno u tome da se ne opravdava i ne brani nečije nedjelo i zlo koje mu pripada, već da se niječe  koliko je to moguće zanijekati.

A upravo je to prisutno među Bagdadijevim pravnicima i kadijama; nismo našli od njih ni harfa(slova) u osporavanju zločina Bagdadija, njegovih sudija i partije(!), ili iz straha ili iz laskanja.

Ili možda kažete da ste bezgriješni? 3

Zaista smo vidili u stvarnosti da sudnice sistema koje smatrate nevjerničkim izgone(puštaju) iz zatvora Idišovce u grupama, a zatvaraju one koje nazivate Es-Sururijjeh, – pa koji je sistem (Idišov ili drugi) nepravedniji?!

Zaista istinski učenjaci negiraju zlo i naređuju dobro, međutim vi hoćete da spustite cio ummet na nivo vašeg pravca i puta (menhedža) uz svo vaše neznanje.

Kad bi pretpostavili ispravnost vaše tvrdnje, tj. da se ne prima od onoga(učenjaka) koji osporava nečije zlo sve dok ne bude osporavao i svako drugo zlo i prijestup, – pa na koga će se onda primjeniti ovaj uslov od prvih i posljednjih(generacija muslimana)?!

Tako mi Allaha, ovo nije drugo do šejtanska spletka da njome oduzme (nagradu) od svakog ko to među vama očekuje.

S druge strane, vi kada zatvorite vrata s kojih biste se pozvali na odgovornost, -a  neka je zlo i propast na onoga ko to čini, – onda je takav uzeo svoju strast  za boga.

To je ono što vas je nagnalo da odbijete nezavisno suđenje, upravo putem ove šejtanske spletke4, iako kada bi te Židov pozvao na suđenje po Allahovom šerijatu, bilo bi ti obaveza da to prihvatiš, pa kako tek onda kada te musliman na isto poziva!?

Zaista je vaše odbijanje savjeta onih što su vas savjetovali radi ovih vaših tvrdnji koje nismo čuli ni od čelnika (državnih)sistema koje smatrate nevjerničkim. Šta više, koliko sam puta čuo od onih koji bi otišli savjetovati neke vođe (tih država) pa bi  im odgovorili ljepše nego vi!

Doista se čelni ljudi ovih (državnih) sistema, kraljevi i ministri, razlikuju po svom dobru i zlu. Ne branimo nikoga od njih, ta, svako od njih radi u svoju korist ili protiv sebe, ima ih što su škrti na hajru kao i onih koji rade mnoga dobra, a ima ih i koji su izašli iz vjere. Međutim, u pogledu istinskog učenjaka je relevantan način ophođenja s njima shodno Allahovom zakonu i vjeri, a ne shodno vlastitom interesu i stajalištu kao što vi činite tamo gdje to i ne primjećujete.

Zar niste, po vašoj tvrdnji, radi koristi džihada ostavili uzimanje Irana za cilj na period decenije!

Zašto onda ne priznajete ispravne šejhove kako to sami tvrdite?

Zar niste odbili javnu kritiku Bagdadija? Pa kakva je razlika između vas i onih koji pozivaju na pokornost vladarima (arapskih država), iako vaš vođa ispoljava islamska obilježja, -a najdalji je čovjek od njih, – kakva nije obznanio ni Omer ibn Abdul'aziz.

Stalno se sjećam kada sam napisao svojih pet komentara i proklamacija o vašoj državi, koliko ste mi puta privatno pisali i slali tražeči da ga se (Bagdadija) savjetuje tajno i uz to odbijali javnu kritiku.

Zatim, nakon svega toga vidite mahanu i sramotu kod onoga koji to praktikuje prema drugima mimo vas (tj.savjetuje vladare tajno).

Ovo je dio objašnjenja na iznesenu četvrtu šubhu.

Navigacija serijalom<< Treća šubha: Idiš želi primjenu šerijata i uspostavu hilafeta?Peta šubha:Nemoj da ti na Sudnjem danu parničar bude mudžahid ili šehid >>
Share on Facebook13